Najčitaniji postovi u 2016. godini!

Pozdrav svima!

Prvo svima želim Sretnu Novu 2017. godinu. Neka Vam bude uspješna i prepuna sreće i mira. Kao prvi post u ovoj novoj godini odlučila sam napraviti jedan mali osvrt na svoje najčitanije posteve u prošloj godini. Pa eto da se malo prisjetite prije nego što krenem s novim i zanimljivim postevima.

 

Pripremila sam top 5 posteva koje ste najviše voljeli:

1. mjesto zauzeo je post pod nazivom Sound of Silence LE by Catrice recenzija. Kolekcija je bila zbilja predivna , a post možete ponovno pročitati ovdje.

 

catricenas

 

2. najčitaniji post koji je na ovom mjestu za samo jedan pregled manje je post pod nazivom Makeup Revolution Ultra Cream Contour palette recenzija. Omiljena paletica za konturiranje koju možete vidjeti ovdje.

 

1

 

3. mjesto zauzeo je post pod nazivom Favorite Wet ‘n’ Wild Megalast Lipstick recenzija, koji mi je neizmjerno drag. Bio je prvi post objavljen na službenoj Wet ‘n’ Wild Facebook stranici te prva suradnja s tim brendom. Post možete vidjeti ovdje.

 

IMG_20160710_185225

IMG_20160710_201834

 

4. mjesto zauzeo je post o Korejskim beauty trendovima koji je meni osobno bio najzanimljiviji i planiram uvesti još ovakvih posteva. Možete ga vidjeti ovdje.

 

koreangradientlips

 

5. mjesto, zadnje, ali ne i manje važno zauzeo je nedavni post pod nazivom Garnier Moisture + Aqua Bomb maska za lice u maramici. Dojmove o ovoj maski možete vidjeti ovdje.

 

garniermaskazalice1

 

Hvala svima koji ste mi pružili podršku prilikom kretanja u ove blogerske vode. Neizmjerno Vas volim i ljubim. Iako je ovo još mladi blog koji broji tek 6 mjeseci, nije prošao niti jedan dan bez pregleda i to smatram velikim uspjehom.

 

Ima li neki post koji se Vama najviše svidio, a da ga nema na ovom popisu?! Pišite mi u komentarima ❤

Follow my blog with Bloglovin , Facebook page and  Google +. Thank you so much❤

 

 

6 thoughts on “Najčitaniji postovi u 2016. godini!

Leave a comment