Favorite Wet n Wild MegaLast Lipstick

Hello everybody 🙂

Mislim da više nema nijednog ljubitelja ruževa koji nije isprobao ili barem čuo o Wet n Wild Megalast ruževima. Obožavam Wet n Wild kozmetiku i vjerujte mi Wet n Wild MegaLast ruževa nikad nemožete imati previše samo premalo.

Danas Vam predstavljam doslovno najdraže drogerijske ruževe i malu kolekciju najdražih nijansi. Neću puno dužiti samo ću kratko se osvrnuti na karakteristike ruževa i odmah krećem na swatcheve i fotkice.

Postojanost i pigmentacija ovih ruževa apsolutno je savršena. U samo jednom potezu dobijete puni intenzitet nijanse. To je stvarno divno, a nabolje od svega što je tako dugotrajan. Meni je znao izdržati čak 6-7 sati bez da sam radila popravke. Ukoliko puno pričate, papate i pijuckate nestane oko centra usana tj. ostane tzv. stain tako da se ustvari ne obriše u potpunosti. Daje polumat finish iako nakon nekog vremena postaje skroz mat.

Tekstura je malo tvrđa no nakon dva poteza već lakše klizi na usnama. Mislim da s ovim ružem ne ispravak .. znam da s ovim ruževima nisam nikad koristila olovku za usne. Zašto? Razlog je jednostavan, zbog svoje gušće strukture nema onaj cake filing, ne blijedi i ne “krvari” u one sitne borice oko usana.

Ambalaža je ustvari jedini mali minusić kojeg sam mogla pronaći, ali ga totalno zanemarujem s obzirom na takvu kvalitetu i vrlo, vrlo pristupačnu cijenu koja trenutno iznosi 22,99 kn. Ambalaža je prilično nestabilna i nije previše čvrsta tako da je potrebno malo više pažnje od “baciti u torbicu” :). Sastojke možete vidjeti ovdje.

__________________________________________

I think there is no lover of lipstick that is not tried or at least heard about Wet n Wild Megalast lipsticks. I love Wet n Wild cosmetics and believe me Wet n Wild MegaLast lipstick can never have too much just enough. Today I will talk about my favorite drugstore lipstick and a small collection of favorite shades. I’m will not chatting a lot only briefly review the characteristics of lipstick and immediately move on swatches and pictures.

Persistence and pigmentation of these lipsticks is absolutely perfect. In just one stroke get the full intensity of the color. That is really beautiful, and better than all that is so longlasting. On me persist even 6-7 hours withoutrepairs. If you talk a lot, drink or  eat disappears around the center of the lips. But remain stain so actually is not cleared completely. Gives a matt finish, although after a while becomes completely matt.

The texture is a little harder but after two strokes glide on the lips. I think that with this lipstick I never use … correct… I know that with these lipsticks I’ve never used a pen for lips. Why? The reason is simple, because of its dense structure does not have the cake filing, does not fade and do not “bleed” in those fine lines around the lips.

Packaging is actually only a small minusić that I could find, but I totally neglecting becose of such quality and very, very affordable price, which currently stands at £ 2. Packaging is pretty unstable and not too firmly so you need a little more attention than “throw in the purse” :). The ingredients can be found here.

 

PicMonkey Collage1

  1. Bare It All,   2. Mocha-licious

 

PicMonkey Collage23. Rose-bud,   4.  Wine Room

 

PicMonkey Collage3

5. Stoplight Red,   6. Cinnamon Spice

 

IMG_20160710_191338

7.  Sugar Plum Fairy

Here are the swatches in just one stroke.

Evo i swatcheva u samo jednom potezu.

IMG_20160710_201834

Naravno post ne može biti i bez žive akcije. Izabrala sam nijansu Sugar Plum Fairy.

Of course post can not be without live action. I chose a shade of Sugar Plum Fairy.

Što Vi kažete? Imate li koji Wet n Wild ruž? Koja je Vaša najdraža nijansa?

To bi bilo sve od mene, ne zaboravite me pratiti na mojoj Facebook stranici. Do sljedećeg posta šaljem pusice.

________________________________

What do you say? Do you have that Wet n Wild lipstick? What is your favorite shade?

That’s all from me, do not forget to follow me on my Facebook page. Until the next post I send kisses.

 

 

 

 

12 thoughts on “Favorite Wet n Wild MegaLast Lipstick

    1. Savrsenstvo od ruzeva!!! Odusevljena sam, slucajno sam ih otkrila i zasad imam dvije nijanse ali sigurno necu stati samo na te dvije. Cak im i neki puno skuplji nisu do koljena. 🙂

      Like

      1. Apsolutno se slažem, Wet n Wild po meni ima najbolje drogerijske proizvode, jesi li isprobala njihove palete posebno njihova Comfort Zone. Najbolja paleta sjenila koju sam u drogeriji ikad kupila.

        Like

    1. Definitivno, ambalaža je stvarno grozna, pogotovo što pola ruža viri van i naravno svaki put ako ništa drugo barem ga okrznem … grrrr 🙂 oh well kvaliteta je super pa ono prođem preko totga 😀

      Like

Leave a Reply

