KONTURIRANJE LICA – za početnike!

Konturiranje lica jedan je od najvećih trendova ljepote. Sama ideja i smisao konturiranja je da istaknete svoje lice; naglasiti i/ili nenaglasiti određene dijelove lica kombinacijom svijetla i sjene.

Što Vam je potrebno?

Potrebna Vam je jedna nijansa svjetlija od Vaše kože, te jedna tamnija. Koliko tamnija/svjetlija? Ovisi koji efekt želite postići za svakodnevne prilike preporučujem 2 nijanse tamniju dok za večernje izlaske možete koristiti i dublje nijanse za veći kontrast.

Ja obično za svakodnevne prilike koristim proizvode u prahu/kamenu dok za večernje biram tekuće. No kakve god proizvode birali najvažnije je da su nijanse neutralnog tona, dakle bez narančastih podtonova.

Današnja verzija konturiranja biti će prikazana s kremastim proizvodima. Koristila sam MUR paletu o kojoj sam već pisala, a možete ju pogledati ovdje.

Što je važno?

Najvažnije je da se prvo dobro pogledate u ogledalo, proučite Vaš oblik lica i odlučite koje osobine želite istaknuti ili “suziti”.

 

Kako ja to radim pogledajte u nastavku!

Konturiranje radim nakon što nanesem tekuću podlogu. Tamniju nijansu nanosim ispod jagodične kosti, uz rub kose, sa strane nosa, ispod brade i uzduž linije čeljusti.

Svjetliju nijansu nanosim na sredinu čela, nosa, ispod očiju, na bradu, te ispod i iznad tamnije nijanse na jagodičnoj kosti.

 

 

Nakon toga krećem u blendanje prvo svjetlije nijanse, a zatim tamnije sa svojom Real technics beauty spužvicom.

 

 

Za potrebe fotkanja natrackala sam brzinski eyeliner i maskaru, te sam na kraju nadodala malo rumenila i ruž. Mislim da ova kontura nije preteška stvarno sam koristila minimum proizvoda, naravno težina ovakvog načina konturiranja potpuno ovisi o Vama. Ako volite stil Kim Khardashion samo naprijed, no za mene je i ovo previše :D.

Što Vi mislite o ovo trendu? Je li Vam bio koristan ovakav tip posta? Pišite mi u komentarima 🙂

Follow my blog with Bloglovin , Facebook page and  Google +. Thank you so much❤

 

 

6 thoughts on “KONTURIRANJE LICA – za početnike!

  1. Predivno pokazano na slikama. Ja obozavam konturiranje i radim ga skoro svaki dan 🙂 predivan trend dok god se ne prelazi u pretjerivanje s njim, naravno 🙂

    Liked by 1 person

  2. Naucila se se konturirati pa za vecernje izlaske ili neke posebne prigode konturiram lice.
    Koristim Catrice stick za konturiranje i za moje potrebe je sasvim ok!

    Liked by 1 person

Leave a comment