Sound of Silence LE by Catrice Review

Pozdrav svima!

Od kad sam dobila preview da ova kolekcija stiže jedva sam čekala isprobati neke stvarčice. Stoga sam se baš iznenadila što je u moju drogeriju ova kolekcija tako brzo stigla. Uzela sam tri proizvoda koji su mi se najviše dopali i danas Vam donosim mini recenzije. Ako Vas zanima što mislim o njima samo nastavite čitati.

catricenas

Lak za nokte C01-Calm Down ‘n’ Mauve On

Pakiranje je predivno sa zlatnim poklopcem prošaran vijugavim uzorkom, no ono je klasično kao i kod ostalih Catrice lakova. Nijansa je predivna lila sa rekla bih hladnim pinky podtonom. Daje predivan sjaj i vrlo je postojan što me ugodno iznenadilo. No ono što me najviše razveselilo je to što se jako brzo suši. Nakon 10-20 sekundi sloj laka je već suh. Oduševljena sam ovim lakom i toplo preporučam svima.

Cijena:  19,90 kn

 

 

Blush & Bronze – C01 Desert Flower

Pakiranje je vrlo čvrsto, a kutijica mi je predivna sa zlatnim detaljima. Usuđujem se reći da je ova mala paletica jako dobro usklađena jer ove dvije kombinacije rumenila i bronzera odlično idu jedno uz drugo.  Bronzer i rumenilo imaju baršunasti osjećaj pod prstima.

catriceblush

 

 

Rumenilo: pigmentacija mu je dosta slaba no može se lako nadograditi. Ipak treba paziti da ne nanesete previše jer daje onaj puderasti izgled koji nitko ne voli. Više daje onaj prirodni izgled, a nijansa je divna pinky no ima hladniji podton. Trajnost mu je srednja i daje onaj radiant finish jer u sebi sadrži sitne čestice šljokica.

Bronzer: bronzer me oduševio, postojanost mu je odlična i daje lijepi satin finish. Na licu mi je nekako više pristajao kao rumenilo no to sam ipak samo ja više volim ovakve nijanse rumenila :D.

Cijena:  39,99 kn

Sve u svemu jako mi se sviđa ova kombinacija i ako želite prirodniji glow izgled definitivno preporučujem.

 

 

IMG_20160726_181732.jpg

Bronzer na dijelu (nosim podlogu True match pomiješanu sa dvije kapi Catrice tekućeg highlightera.

 

Liquid highlighter Fluid Glow – C01 Golden Spirit

Ovo je zvijezda današnje mini recenzije. Obožavam ovaj tekući highlighter.

Pakiranje: pakiran je u lijepu bočicu sa mat staklom i dolazi sa pumpicom koja dobro dozira proizvod. Pripazite samo kod doziranja jer na samoj dršci pumpice se zadrži dosta proizvoda pa bi kapljica mogla pasti prije nego što ju Vi sami istisnete.

 

Tekstura: Nije previše tekući no nije ni previše gust, rekla bih da je taman :). Ima jako sitne čestice šljokica koje skupa s tekućinom imaju odličnu harmoniju. Neće Vam se dogoditi da se gromade šljokica pronađu na vašoj koži. Pripaziti samo kod nanošenja jer s ovim highlighterom morate brzo raditi. Jako brzo se suši. Kad sam ga nanosila na obraz ostao mi je stain jer ga nisam odmah razmazala. Najbolje rezultate sam dobila kad sam ga utapkala beauty blenderom.

 

Nijansa i miris: nijansa je predivna zlatna bronzer. Od kad sam ga kupila miješam ga u sve živo odličan mi je sa podlogom jer daje divan dewy finish. Jako summer i predivno osvježi ten. Miris mu je dosta jak miriše na voće i vaniliju. No taj miris se brzo izgubi tako da nemate brige.

Cijena:  31,90 kn

Obožavam ovaj proizvod i od svega najviše ga preporučam. Sigurna sam da se nećete razočarati. Savršen je za svaku prigodu kad želite malo više sjaja ili prirodniji i svježiji efekt.

 

Mislim da su ovi proizvodi odlični i za ovu cijenu svakako se isplate kupiti. Imate moju preporuku. Pogotovo za highlighter, ali požurite jer imam osjećaj da će se ova kolekcija jako brzo rasprodati :).

Što Vi mislite? Jeste li već isprobali nešto iz ove kolekcije? Recite mi svoja mišljenja u komentarima.

 

Follow my blog with Bloglovin , Facebook page and  Google +.

 

8 thoughts on “Sound of Silence LE by Catrice Review

Leave a Reply

