Goodbye bloganje & Hello Instagram

Hello dragi moji,

Prvo želim zahvaliti svima koji su me pratili kroz ovo kratko vrijeme bloganja i svim dragim blogokolegicama koje su mi pružale podršku. Jako dugo sam izbivala od ovog svijeta bloganja i svaka čast blogericama koje uspijevaju uskladiti svoje životne obaveze i bloganje ja eto nisam jedna od tih 😀 :D.

Bloganje zahtijeva jako puno vremena i truda kojega eto ja nažalost nemam.

Iako mi je postavljanje postova i svojih “umjetničkih” kreacija jako nedostajalo uz životne obaveze uz malu bebicu nikako nisam uspijevala pronaći višak vremena za kvalitetne postove.

Ipak, moja ljubav prema makeup-u nije nikad nestala pa sam odlučila koristiti samo Instagram kao svoj mali odušak. Zapratite me tamo pod nazivom @light_charms. Biti će tamo svega od makeup-a do Life style objava.

 

To je sve od mene u zadnjem postu na ovom blogu koji ću vjerojatno s vremenom i obrisati.

Pusam Vas puno i vidimo se putem Instagrama ❤ ❤

One thought on “Goodbye bloganje & Hello Instagram

Leave a comment