AVON Nutraeffects pjena za čišćenje lica – RECENZIJA

Jeste li fan pjenastih umivalica?  Ja osobno svakako jesam! Volim ih koristiti ujutro, kada želim očistiti lice prije stavljanja šminke, a ne želim koristiti nešto agresivno.

Danas ćemo pričati o AVON Nutra effects pjeni koja je već poduže u mojoj rutini čišćenja lica.

Sama ambalaža asocira me na čistoću iz nekog razloga i meni se to baš sviđa. Dobijete 150 ml proizvoda što je pristojna količina, a u katalogu sam ju uhvatila na akciji od 19,00 kn. Sve Avonove proizvode možete vidjeti na njihovoj stranici ovdje.

 

avonnutraeffectspjena1

 

Miris pjene je jako nježan i osvježavajući pa ukoliko niste fan jakih parfema vjerujem da ćete ju zavoljeti. Sastojke možete škicnuti ovdje.

Postupak primjene vrlo je jednostavan. Namočite lice vodom i istisnete na ruku 1-2 pumpice pjene i zatim je nježno umasirate. Pjena odlično uklanja nečistoće s lica i ostavlja kožu čistom i svježijeg izgleda. Nisam primijetila da mi zateže lice što je naravno uvijek veliki plus.

 

img_20161205_134215

 

Jedina mala zamjerka je što zna zapeckati oči pa izbjegavam dodir s očima i to što pjena prilično brzo nestaje s lica. Nije ništa strašno no eto da znate. Koristim ju u jutarnjoj rutini njege. Divno mi ukloni sve nečistoće koje su se tokom noći izlučile, no u isto vrijeme je i nježna. Dakle, nježno, ali efektno :D.

 

avon-nutraeffects

 

Obožavam koristiti ovu pjenu i preporučam svima da ju isprobate 🙂

Jeste li isprobali Avon pjenu? Što vi koristite u jutarnjoj njezi lica?

Follow my blog with Bloglovin , Facebook page and  Google +. Thank you so much❤

 

 

6 thoughts on “AVON Nutraeffects pjena za čišćenje lica – RECENZIJA

  1. Izgleda odličan proizvod i jako jeftin proizvod! Možda si naručim da testiram na svojoj koži. Prije sam koristila Avonove proizvode za lice i nemam im zamjerke nikakve, sve su činile svoje 🙂

    Liked by 1 person

  2. Pjene obožavam jer se ispiru brže od ostalih cistilica za lice. Dosad sam koristila Cadaveru 35+ iz Mullera,Baleinu plavu za mješovitu kozu i ružičastu zimi za osjetljivu. Baleina plava mi je favorit zbog osvježavajuće mirisa. Dugo nisam naručila ništa iz Avona,skicnut ću 🙂

    Liked by 1 person

  3. Isprobala sam ih dosta jer su mi pjene najdraze cistice, pa izmedu ostalog i Avonovu. Njezna je, ucinkovita i pristupacna ali nisam ju ponovo narucila, moram isprobati i ostale pjenice.

    Liked by 1 person

  4. Ja svašta nešto koristim u jutarnjoj rutini, sve mi ovisi o raposloženju. 🙂 Potpisujem sve što si rekla o ovoj pjeni, jedino meni ne nadražuje oči…ili mi nikad nije otišla u oko, heheh. 😀

    Liked by 1 person

Leave a comment