Što su zapravo BB kreme? + Mini recenzija Holika Holika Petit Moisture BB krema

Što su ustvari BB kreme? Da li su one dobar izbor za Vas?! Čemu zapravo služe?! Vjerujem da već većina Vas zna, koristila je ili barem čula o BB kremama. Zapravo su najviše popularne u Aziji, ali se njihova popularnost polako proširila i u naše krajeve.

Ja osobno obožavam BB kreme, odnedavno imam i svojeg favorita, mogla bih reći da je to bila ljubav na prvi pogled hehehe.

Krenimo redom!

BB (Blemish Balm) kreme su kombinacija hidratantnih krema u boji s raznoraznim sastojcima za njegu kože, te također sadrže i dodatnu zaštitu. BB kreme zapravo su namijenjene obnavljanju kože te prekrivaju nepravilnosti poput crvenila kože. Nakon duljeg korištenja što definitivno mogu i sama potvrditi, koža je mekša i glađa jer ne začepljuje pore (ili barem ne toliko) i zahvaljujući laganoj teksturi koža izgleda prirodno i svježe.

Da li je BB krema dobar izbor za Vas?

Proizvođači uvijek napominju da su BB kreme namijenjene za sve tipove kože. No mislim da su najbolji izbor za one koji imaju suhu do normalnu kožu. Naravno to ne znači da ju ni oni koji pate od masne kože ne mogu koristiti. Ako netko s masnom kožom koristiti BB kreme neka podijeli svoje mišljenje u komnetarima. Ipak ne bih iznosila mišljenja o tome jer ni sama nemam masnu kožu.

 

Draga kolegica  Makeupfandra preporučila mi je Holika Holika BB kremu. Definitivno jedno od najboljih ulaganja u kozmetiku do sada. Holika Holika ima nekoliko različitih krema u svojoj ponudi: Essential, Shimmering, Moisture, Watery i Clearing. Ja sam odabrala Moisture jer mi je hidratacija uvijek neophodna :D.

 

bbcream

 

Ambalaža je vrlo jednostavna, pomalo me podsjeća na dječju kozmetiku, ali u toj jednostavnoj ambalaži krije se zlato. Kupila sam ju na Jolse stranici i cijena od 30-tak kuna je zbilja vrlo povoljna. Sastojke možete pogledati ovdje.

 

 

Tekstura je vrlo glatka i nije pretekuća. Jako se lijepo razmazuje, a za nanošenje najčešće koristim flat top kist ili jednostavno razmažem prstićima. Ne izgleda loše ni s beauty blenderom, ali jako smanji pokrivenost koja je kod ove kreme fantastična.
Jednim nanosom prekrijete većinu nepravilnosti, a s dva dobijete full coverage bez da izgleda kao da nosite masku. Izgleda svježe i prirodno.

Ostavlja dewy finish koji meni osobno ni ne smeta pa ju najčešće nosim bez pudera u prahu za setiranje, no oni s masnom kožom ili ljubiteljima mat finisha definitivno posegnite za setiranjem.

 

Na prvoj sličici nemam ni trunke šminke no nemojte se preplašiti diskoloracije i PMS prištića :D, rezultati poslije su divni u samo jednom nanosu.

 

Ne naglašava suhe dijelove čak ni ako ne koristite hidratantnu kremu kao podlogu. Ne uvlači se u bore, no pošto dolazi u samo jednoj nijansi (kao i većina BB krema) onima srednje tamnog tena nijansa neće odgovarati, ali si uvijek možete pripomoći pigmentima 🙂 ili čak možete pomiješati svoj tekući puder, neće bitno izmijeniti teksturu kreme.

Ova kremica za mene je ovu zimu došla kao dar s neba… nosim ju svugdje i moram priznati da je popravljanju strukture moje kože između svega ostaloga i ona imala udio.
Obožavam ovu BB kremicu i toplo preporučujem svima, za dnevni look kad se ne želite trackati s teškim puderima i podlogama.

Što Vi mislite o BB kremama? Koristite li ih? Koja Vam je najdraža? Pišite mi u komentarima 🙂

Follow my blog with Bloglovin , Facebook page and  Google +. Thank you so much❤

13 thoughts on “Što su zapravo BB kreme? + Mini recenzija Holika Holika Petit Moisture BB krema

  1. Ja sam ponosna vlasnica masne kože, ali nisam koristila nešto puno BB krema tako da ne mogu puno reći o njima. Znam da mi je odlična bila Vichy Capital Soleil koju sam koristia zbog spf 50. Zapravo, draži su mi puderi jer ne volim što BB kreme imaju mali izbor nijansi, obično dvije, svijetlu i tamnu :/

    Liked by 1 person

  2. Vidiš meni je ono malo BB krema što sam davno probala bilo preteško na moju masnu kožu. Doduše možda su se u međuvremenu popravile. No kad odeš na sljedeće slovo, bolja situacija – CC krema mi je must have! Laganije su, pokrivaju i ujednačavaju, a imaju i SPF što mi je, kao osjetljivoj na sunce, jako važno 🙂
    Favorit mi je Bourjois CC krema.

    Liked by 1 person

  3. Ja imam masnu kožu, i nekad se jako teško nosim s time. Od kad sam kupila Garnierovu BB kremu za mješovitu do masnu kožu pomogla mi je masu, lice mi izgleda puno svježije i zdravije, i što mi je najbitnije ne izgleda mi masno!
    Što se tiče holike holike BB kreme, voljela bih je probati, s obzirom na cijenu mi izgleda i više nego dobra ! 😀

    Liked by 1 person

  4. oh koliko sam ih samo vec potrosila 😀 ova i aqua su moji favoriti od holika holika bb kremica, ja ubiti vec sigurno 4 godine ne koristim nista drugo osim azijskih bb krema kao podlogu i preporodila sam se sto zbog nijansi koje nude za nas koji smo svijetli, sto zbog prekrivanja koje je vanserijsko naspram ovih nasih nazovi bb krema iz drogerija 🙂

    Liked by 1 person

Leave a comment