BLAGDANSKO DARIVANJE: SUDJELUJ I OSVOJI! (ZATVORENO)

Dragi moji!

Na svojem FB profilu najavila sam blagdansko darivanje. Možete osvojiti dva proizvoda  hvaljeni Batiste dry shampoo i Avon True Color maskaru za oči.

 

blagdanskodarivanje1

 

Voljela bih kad bih svima mogla nešto podijeliti no nažalost ne mogu. Jedna sretnica osvojiti će ova dva odlična proizvoda ukoliko ispunite sve uvjete.

 

PRAVILA DARIVANJA:

  1. Budite fan moje Facebook stranice (ako već niste)! Tina’s beauty garden
  2. Podijelite ovo darivanje putem Facebooka (stavite pod opciju Javno)
  3. Pratite me putem e-mail obavijesti klik na ikonu Follow s desne strane bloga (slika ispod)follow-mail
  4. U komentaru ostavite podatak pod kojim imenom me pratite na Facebook stranici.

 

KOLIKO TRAJE DARIVANJE?

DARIVANJE JE OTVORENO 09.12.-18.12.2016. Tako da ima dovoljno vremena da svi sudjelujete!

 

NAOPOMENE:

  • Darivanje je otvoreno samo za područje Republike Hrvatske
  • Nepotpune prijave neću razmatrati, dakle ako ne ispunite navedena 4 koraka nećete ulaziti u krug izvlačenja. Mislim da nisam prezahtjevna😀
  • Sretnog dobitnika objaviti ću 18.12. u večernjim satima na svojoj Facebook stranici i naknadno upisati u ovaj post
  • Ukoliko mi se dobitnica ne javi u roku 48 sati biram novog dobitnika. Zato svakako pratite.

 

To bi bilo to! Nadam se da Vam se sviđa ovo darivanje i da ćete biti zadovoljni proizvodima!

Sreća se nasmiješila Suzani Štrk. Čestitam na nagradi i hvala svima koji su sudjelovali ❤

Follow my blog with Bloglovin , Facebook page and  Google +. Thank you so much ❤

34 thoughts on “BLAGDANSKO DARIVANJE: SUDJELUJ I OSVOJI! (ZATVORENO)

Leave a comment