Monthly Favorites/November 2016

Vrijeme je za post o favoritima prošlog mjeseca! Ne mogu vjerovati da je već prosinac… Božić samo što nije došao… Jako se veselim čarima koje nosi za sobom, a Vi?

Prošli mjesec koža mi je bila pravi tornado, ovakvu krokodilsku suhu kožu već duže vrijeme nisam imala, pa sam ustvari najviše koristila preparativu i što više proizvoda koji će mi hidratizirati kožu.

______________________________

It’s time for the favorites from last month! I can not believe it’s already December … Christmas is about to come … I look forward to all goodies that carries this time of the year, what about you?

Last month my skin was a real tornado, such crocodile/dry skin I did not have for a long time, so I’m actually used preparative and more products that will hydrate my skin.

 

favoriti-u-studenom

 

Nedavno sam kupila Avon Nutra Effects pjenu za čišćenje lica i ostala oduševljena. Pokazala mi se odlična za skidanje uljnih čistača kože koje sam uvrstila u svoju rutinu čišćenja lica, te tako divno osvježi kožu. Toplo preporučam nećete se razočarati!

___________________

I recently bought Avon Nutra Effects foam cleanser and remained thrilled. It’s an excellent cleaner for removing oily cleansers that I have placed in my cleansing routine , and so wonderfully refreshes the skin. I highly recommend you will not be disappointed!

 

 

 

Kako mi se okoločno područje pretvorilo u pustinju pod hitno sam morala uvrstiti dodatnu njegu, odlučila sam isprobati Balea okoločnu kremu s ekstraktom lotosa, a kad smo kod pustinje ni koža nije bila u puno boljem stanju pa sam koristila i Balea hidratantnu masku u maramici koja me oborila s nogu i uskoro Vam pišem sve o toj divnoj, divnoj sheet maskici ❤

____________________________

How my undereye area turn into a desert urgently I had to go for an extra care. I decided to try Balea eye cream with extract of lotus, and speaking of the desert my skin was not in much better shape and I used the Balea moisturizing mask/sheet mask. I was knocked off my feet by effect and soon I will write all about this wonderful, beautiful sheet mask ❤

 

 

baleamaskazalice

 

Catrice HD tekuća podloga izazvala je pravi boom pa naravno da sam ju onda i ja isprobala i kao i svi ostala oduševljena.

___________________________

Catrice HD Liquid Foundation caused a real boom, so of course I had it and I tried it and like all other like it very much.

 

catrice-hd-tekuci-puder

 

Od dekorative zaista sam koristila minimum minimuma upravo iz razloga jer mi je koža bila u tako katastrofalnom stanju. Nekako sam se uhvatila koristeći samo Essence olovke kao ruževe jer su jako kremaste u kombinaciji sa balzamom i to je bilo to!

___________________________

This month I really  used so little make up precisely because my skin was in such a mess. I was kind of caught using only Essence lipliner  as lipsticks because they are very creamy in combination with balsam and that was it!

 

essence-olovke-za-usne

 

Ovo su proizvodi koje sam najviše koristila u mjesecu Studeni! Imamo li koji zajednički? Pišite mi 🙂

________________________

These are products that I most use in the month of November! Do we have anything  common? Write to me 🙂

 

Follow my blog with Bloglovin , Facebook page and  Google +. Thank you so much❤

 

6 thoughts on “Monthly Favorites/November 2016

  1. Meni je Balea sheet maska zakon! Otkrila sam je prije jedno 6 mjeseci. Stavim je ledenu iz frizidera da me osvježi i trenutačno smanji pore. Postala je moj ritual prije šminkanja za svečane prigode. Mogla bih probati ovu okoloocnu,hvala na preporuci!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

