Online Beauty GIFT IDEAS/ My Christmas Wishlist 2016

Ho ho ho … ne morate se više mučiti sa odabirom poklona za svoje drage beauty opsjednute prijatelje/prijateljice. Sastavila sam par odličnih ideja koje možete iskoristiti, a ovo je ujedno i moja wishlista u slučaju da netko od mojih bližnjih vidi ovaj post 😀

Pa krenimo…

______________________________

Ho ho ho … you do not have to struggle any more  with selecting gifts for your beloved beauty-obsessed friends / girlfriends. I made a couple of great ideas that you can use, and this is also my wishlist in case one of my loved ones see this post: D

So let’s start…

 

rosegaltinasbeautygarden

Divan set Makeup kistova uvijek je dobroodošao poklon, a ove sam pronašla na stranici ROSEGAL sa koje često naručujem i možete ih vidjeti ovdje. BDW ova stranica ima odlične popuste povodom Black Friday pa iskoristite priliku dok možete 🙂

______________________________________

Beautiful set of makeup brushes is always a good welcome gift, and this one I found on the Site ROSEGAL witch I often ordering and you can see them here. BDW site has great discounts on the occasion of Black Friday, so take the opportunity while you can 🙂

 

 

Neki dan divna blogerica Anatomy Of Beauty i ujedno voditeljica Web Shopa Pink Pande objavila ovaj post o  Freedom paleti ruževa – Pro Lipstick Palette x 24 Naked. Zaljubila sam se u predivne Nude nijanse i kad tad biti će moja :D. Dakako nije li paleta ovakvih ruževa ili sjenila idealan poklon za sve šminkerice 🙂

____________________________________

The other day a wonderful blogger Anatomy Of Beauty and also the head of the Web Shopa Pink Panda published this post on Freedom palette of lipsticks – Pro Lipstick Palette x 24 Naked. I fell in love with beautiful Nude shades and eventually will be mine : D. Certainly this palette of these lipsticks or eye shadows is ideal gift for all makeup lovers 🙂

 

blackdresstinabeautygarden

Mala crna haljina uvijek je in. Obožavam ih nositi upravo zato jer su bezvremenske i vjerujem da kao poklon nikad nećete pogriješiti samo procjenite stil kojeg Vaš poklonoprimac ima i to je to. Haljina na slici je moj pick i pronašla sam ju na stranici SHEIN. Koji bi bio Vaš stil recite mi u komentarima?!

____________________________________

The little black dress is always in. I love to wear them because they are timeless and I believe that as a gift you will never go wrong just evaluate style that your giftperson has and that’s it. The dress in the picture is my pick and I found it on page SHEIN. What would be your style, tell me in the comments ?!

 

ogrlicatinabeautygarden

Modni dodaci uvijek su dobrodošli poklon. Ova klasična-fensi šmensi ogrlica također je sa SHEIN stranice i baš sam si ju zakaparila 😀

___________________________________

Accessories are always welcome gift. This classic-toity fancy necklace also with SHEIN website and I really like it : D

 

 

Kako Vam se sviđa moja Božićna lista želja? Jesam li Vam barem malo pomogla oko izbora poklona? Hoćete li si i Vi nešto priuštiti? Pišite mi! 🙂

_____________________________________

How do you like my Christmas wish list? Did you find this list helpful for the selection of gifts? Will you also afford something ? Write me! 🙂

Follow my blog with Bloglovin , Facebook page and  Google +. Thank you so much❤

2 thoughts on “Online Beauty GIFT IDEAS/ My Christmas Wishlist 2016

  1. Fora stvari si poželjela, nadam se da ti se želje budu ispunile. 🙂 Zgodna mi je haljinica, ali ja bi neku zatvorenih ramena jer ovakve s otvorenim, na mojim širokim ramenima nikak ne stoje, ali općenito kroj je mrak. 🙂

    Like

Leave a Reply

