7 SIMPLE STEPS for LAZY MAKEUP DAYS!!

Hi everyone!

Ponekad svi mi imamo te dane. Dane kad bismo se najradije zarolali u toplu dekicu i sakrili se u toplinu kreveta, surfali internetom, gledali svoje najdraže youtube kanale (kao ja npr. :D). No to su dani koje si rijetko kad možemo priuštiti.

Ako ste se pronašli u nekoj od navedenih situacija onda za Vas, dragi šminkoljupci, imam pravi post. Uz par jednostavnih savjeta i trikova “kako ne izgledati kao zombi” kad nam se baš i neda raditi full glam makeup nitko neće niti primijetiti da ste umorni ili da Vas izjedaju neprospavane noći. Ako Vas zanima kojih 7 koraka će Vas riješiti problema “kako ne izgledati kao zombi” samo nastavite čitati 🙂

_______________________________________

Sometimes we all have those days. Days when we would prefer rolled in a warm blanket and hide in the warmth of the bed, surf the Internet, watch your favorite YouTube channels (like me for example : D). But these are the days that you rarely can afford. If you can find yourself in any of these situations then you, dear makeup overs, I have a real good post. With a few simple tips and tricks “in order not to look like a zombie” when we are just not filling like doing full glam makeup no one will even notice that you are tired or not  eaten by sleepless night. If you’re interested in which 7 steps will solve the problem of “how not to look like a zombie” just keep reading 🙂

 

                                              Before                             &                         After

1. MOISTURIZE CREAM

Hidratacija kože izuzetno je važna i ovaj korak NIKADA nemojte preskočiti koliko god bili lijeni. Moj odabir je Balea Aqua creme gel jer se brzo upija i odlična mi je kao podloga za šminkanje.

______________________________________

Hydration of the skin is extremely important and this step you should NEVER skip no matter how lazy you are. My choice is Balea Aqua creme gel because it’s quickly absorbs and make great base for makeup.

 

balea aqua

 

2. CONCEALER or/and FOUNDATION

Kad sam u žurbi, a želim izgledati svježe i odmorno stavljam korektor na mjesta gdje se pojavila gamad zvana prištići, na podočnjake i evntualno crveno. Dobro izblendam i to je to. Podlogu obično ne stavljam, no ako želite jedan tanki sloj je sasvim dovoljan. Koristila sam Eveline Art scenic 03 nude.

_________________________________

When I’m in a hurry and want to look fresh and rested I put concealer on the place where appeared vermin called pimples, dark circles and the redness. Nice blend with your favorite makeup tool and that’s it. I usually do not put foundation, but if you want a thin layer is sufficient. I used Eveline Art scenic 03 nude.

 

 No makeup                               With concelaler

3. BROWN EYE PENCIL as eyeshadow and eyeliner

Ovaj trikić je moj life saver. Podigne cijeli eye look za doslovce 10 sekundi i uz minimalan trud. Koristila sam Wet ‘n’ Wild Coloricon Pencil.

__________________________________

This little trick is my life saver. Raise the whole eye look for literally 10 seconds and with minimal effort. I used  Wet ‘n’ Wild Coloricon Pencil.

 

 

4. CURLE YOUR LASHES!

Uvijanjem trepavica s malo maskare čini razliku. Pogled je otvoreniji, svakodnevno nositi trepavice stvarno nije moj đir. Nosite li Vi umjetne trepavice svaki dan?

____________________________________

Curling your lashes with a little mascara makes the difference. Your eyes are more open and awake and  wear eyelashes daily is really not my thing.  Do you wear false eyelashes every day?

 

eyelash-curler

Izvor

5. BROWS are IMPORTANT!

Obrve su okvir našeg lica. Uredne i definirane obrve prividno će dati izgled kao da ste satima sjedili pred ogledalom, a ne par sekundi popunjavali čelava mjesta :). Koristila sam Catrice Eye & Brow contouring palette 010.

____________________________________

Eyebrows are the frame of our faces. Neat and defined eyebrows will give the appearance as if you were sitting in front of the mirror for hours, not a few seconds to fill in bald spots :). I used Catrice Eye & Brow contouring palette 010.

 

6. LITTLE BIT OF BLUSH!

Mrvica rumenila dati će zdravi izgled, a moj odabir je Makeup Revolution Matte Nude Blush kojeg obožavam.

____________________________________

Little blush will give you a healthy look, my choice is Makeup Revolution Matte Nude Blush witch I adore.

 

IMG_20160712_090920

 

7. FUN COLOR LIPSTICK!

Upečatljiva boja ruža dati će dojam full glam makeup-a na prvu. Obožavam stavljati zanimljive boje ruževa jer je to točka na i :D. Ovog puta izabrala sam vampy nijansu ruža od brenda Essence Matt Matt Matt 08 It’s a statement.

____________________________________

The striking colors of lipstick will give the impression of full glam makeup at first look. I love interesting lipstick color  because it is the point on the end :D. This time I chose a vampy lipstick color from brand Essence Matt Matt Matt 08 It’s a statement.

 

finish

 

 

Kako se Vama sviđa ovaj LAZY MAKEUP? Imate li i Vi neke korisne savjete i trikove koje koristite? Voljela bih čuti vaše trikove eto da nam život bude lakši :D! Pišite u komentarima koji je Vaš lazy makeup!!

_____________________________________

How do you like this LAZY MAKEUP? Do you have some useful tips and tricks that you use? I’d love to hear your tricks that’s making our life easier: D! Write in the comments what is your lazy makeup !!

 

Follow my blog with Bloglovin , Facebook page and  Google +. Thank you so much ❤

19 thoughts on “7 SIMPLE STEPS for LAZY MAKEUP DAYS!!

  1. Moram ti priznati da mi se jako sviđa ovaj look!! Balea Aqua gel kremu uvijek imam u kupaonici i koristim ju kada većinom ljeti, baš je osvježavajućeg mirisa i odlično hidratizira kožu!! Otkad koristim Korejske BB kreme, nemam potrebe za korektorima, ali imam Eveline korektor i jako mi je dobar za područje oko očiju, jer me ne isušuje! A MUR rumenila su mi tiha patnja već dugo i sigurno će se nekoliko njih naći u mojoj sljedećoj kupovini na Pink Pandi!!

    Like

  2. Rijetko se ovako šminkam,većinom je to neki brzinski look tada stavim BB kremu i korektor, umjetne trepake,a na donje nanesem maskaru,malo crnog sjenila uz rubove trepavica da se ne vidi prijelaz,na unutarnji kut oka obavezno bijelo sjenilo da otvori oko,
    Rumenilo i highlighter i naravno malo jači ruž… Izgleda kao da je ful glam a u biti je jako malo šminke.. Puno pozitivnih komentara dobivam za tako jednostavan look…
    Al kažem kod mene je to tako rijetko… Ja se jako volim šminkati i isprobavati nove proizvode… Čim sjednem za onaj svoj stol krene ruka sama da radi…hahahah… Ona nikad nije lijena…

    Liked by 1 person

  3. Vidiš ovo s malo olovke umjesto sjenila za brziski lift mi nikad nije palo na pamet. Ja na te dane najčešće napamet napackam CC kremu i prepustim hendlanje zombi mene ostatku svijeta ostatak dana xD
    Ali svakako ću se probati “upristojiti” malo uz pomoć ovih tvojih savjeta sljedeći put :’)

    Liked by 1 person

      1. Heh. Nisi ti vidjela moju lijepu nijansu zeleno-žute sa zeleno-ljubičastim podočnjacima ujutro xD
        Još ako mi bukne ten, jupi xD
        Ali dobro ajd, većinu vremena sam ok, samo su neki dani zbilja grozni, no svi ih imamo pa se ne žalim. I just embrace them, in all their “glory” xD

        Liked by 1 person

Leave a Reply

