Avon Little Black Dress Perfume Review

Hi everyone!

Današnji post biti će posve drugačiji nego dosadašnji postevi. Nedavno mi je stigao Avon paketić i jednostavno sam morala, morala sam s Vama podijeliti ovu divotu od parfema jer mislim da svi moraju znati za njega.

IMG_20160811_120138

 

Moram priznati da sam u jednu ruku kolekcionar parfema. Obožavam ih sakupljati i različito mirisati u različitim prigodama. Ok da malo bolje pojasnim. Mislim da postoje dva tipa ” ljudova” kad govorimo o parfemima. Prvi tip je onaj koji ima svoj signature miris kojega neprestano koristi bilo gdje i bilo kada ( kao npr. jedna od mojih najboljih frendica). Drugi tip sam ja, tip koji voli mirisati različito u određenim prilikama pa čak i godišnjim dobima. Uvijek se nekako emocionalno vežem za parfeme, za mjesta i prilike gdje sam ih nosila, jednom riječju ovisnik. Znam čudna sam, ali eto :D.

Neću više brbljati nego vam predstaviti svoj novi favorit koji će sasvim sigurno pronaći mjesto u mojoj kolekciji. Pa ako Vas zanima nešto više samo nastavite čitati.

______________________________________________

Today’s post will be quite different than the previous post. Recently I received a packet of Avon and I simply had to, I had to share with you this great perfume, because I think you all need to know about him.
I must admit that I am in one hand, a collector of perfume. I love them and collect and wear different smell in different occasions. Ok I will  explain a little better. I think there are two types of people when we are talking about perfumes. The first type is the one that has signature scent which is constantly used anywhere and at any time (for example, one of my best friend do that). The second type, like me, is the type who likes to smell differently on certain occasions and even seasons.  Particular scent always have an emotional tie to me, for places and opportunities where I wore them, in a word I’m perfume addict. I know I’m weird, but that’s fine : D.

No more chatt. I will introduce you to my new favorite perfume who will certainly find a place in my collection. So if you’re interested in something more just keep reading.

 

Little Black Dress je miris uz kojega ćete se doslovno osjećati kao da ste na vrhu svijeta.

______________________________________________________
 
Little Black Dress is scent with which you will literally feel like you’re on top of the world.
IMG_20160811_120151

 

Šarolikog je sastava gdje dominira ciklama, ylang-ylang te japanska šljiva. Puni sastav pogledajte ovdje. Pripada u moju najdražu kategoriju mirisa. Cvijetno-orijentalno kategorija na bazi drvenastih tonova. Ovo je za mene klasični i elegantni bezvremenski parfem.

_______________________________________________

It’s colorful composition and dominated cyclamen, ylang-ylang and Japanese plum. The full ingredients you can look here. It belongs to my favorite category of fragrance. Floral-oriental categories based on woody tones. This is for me a classic and elegant timeless perfume.

IMG_20160811_120026

 

Vrlo sofisticiran, elegantan i moćan, pomalo mračan i luksuzan u isto vrijeme. Profinjen miris koji će kod žena svih godišta isticati samopouzdanje i snagu. Tako bih ga ja opisala, a koja žena se ne bi voljela tako osjećati.

Ovaj parfem obožavam nositi na neke malo ozbiljnije događaje ili večernje izlaske i šetnje; mračna i ozbiljna kategorija događanja kad sam željela nekako naglasiti šarmantnost i uzbudljivost te ambicioznost i odlučnost u isto vrijeme. Ovaj parfem mi je upravo to i dao.

________________________________________________

Very sophisticated, elegant and powerful, a little dark and luxurious at the same time. Sophisticated scent to women of all ages give confidence and strength. So that would I describe it, and what women would not like to feel that way.

This fragrance I love to wear in some slightly more serious events or evenings out and walk; dark and serious category of events when I wanted somehow to emphasize charm and excitement and ambition and determination at the same time. This perfume has just give me exactly that.

 

Tajna ove vječne klasike prepisala bih i postojanosti ovom mirisu. On traje i traje i traje… Definitivno nije jedan od onih koji će nakon sat dva već ispariti. Obzirom da sam ja čudak i parfeme nosim za određene prilike i vrijeme to ne znači da ovaj parfem nije nosiv i na danjem svijetlu. Nešto je u ovom mirisu posebno i jedinstveno i sigurna sam da gdje god idete i u kojim god prilikama ćete ga nositi nećete proći nezapaženo bez onog pitanja “Kako super mirišiš, koji je to parfem?”

___________________________________________

The secret of eternal and classic of this fragrance It give his continuance. It lasts and lasts and lasts … It’s definitely not one of those who, after an hour or two just evaporate.

Since I’m a freak and I wear perfumes for specific occasions and time that does not mean that this perfume is not good and the daylight. There’s something in the smell it’s special and unique, and I’m sure that wherever you go and in whatever circumstances you wear it, you will not go unnoticed without the question “How awesome you smell what perfume is that?”

 

Cijena ovog parfema neprestano varira jer Avon daje odlične akcijske cijene. Redovna cijena mu je 188, 00 kn, a ja sam ga kupila na popustu za 99, 00 kn. Za ovu cijenu ne da ga se isplati kupiti nego ga se preisplati kupiti. Možete ga naručiti preko kataloga putem Avon Lady kao što sam npr. ja :D.

_____________________________________________________

The price of this perfume constantly varies because Avon produces have discount prices. Regular price is KN 188, 00, and I bought it on sale for KN 99, 00. For this price is not that it is worth it’s to good to be true. You can order it from the catalog via the Avon Lady as  i’m. : D.

IMG_20160811_120933

 

Što Vi mislite o ovom parfemu? Jeste li ga već isprobali? Recite mi svoja mišljenja i dojmove.

What do you think about this perfume? Have you already tried? Tell me your opinions and impressions in comennts.

 

Follow my blog with Bloglovin , Facebook page and  Google +. Thank you so much❤

 

 

6 thoughts on “Avon Little Black Dress Perfume Review

  1. I ja sam, baš poput tebe u drugom tipu ljudi, te su mi mirisi više sezonski, namjenski i tako ih rotiram. LBD sam imala prvi put čini mi se u 1.srednje i uvijek ga se rado sjetim. Potrošila sam ne znam niti sama koliko bočica. To mi je najdraži Avon parfem ikad.

    Like

Leave a Reply

