Eveline 2in1 Cover & Illuminating Conceler Review

Hi everyone!

Posljednje vrijeme vrlo često posežem za Eveline dekorativnom kozmetikom. Moram priznati da zaista imaju jako kvalitetne proizvode i zasad sve što sam isprobala ugodno me iznenadilo.  Eveline 2u1 korektor koristim nešto više od mjesec dana i to na dnevnoj bazi.

Bio je i u mojim srpanjskim favoritima stoga znate da ga jako volim koristiti. Post o Srpanjskim favoritima možete vidjeti ovdje ako već niste. Ako želite saznati malo više o ovoj divotici nastavite čitati!

___________________________________________

Lately very often I purchase Eveline cosmetics. I have to admit that they actually have very high quality products and for now all I tried it was a pleasant surprise. I use this conceler a little over a month literally on a daily basis. It was in my July favorites, because of that you know that I really like it. Post on July’s favorites, you can see here if you have not already. If you want to learn a little more about this then just keep reading!

 

Packaging & Ingredients

Pakiranje mi se jako sviđa. Dolazi u lijepoj kartonskoj kutijici unutar koje se krije glatka tubica koja me podsjeća na sjajila za usne, no svi korektori u ovakvom pakiranju podsjećaju na sjajilo zar ne? 🙂 Kako bilo nekako nema onaj cheep filing na prvi pogled ako znate na što mislim. Ma znate 😀 Dolazi u količini od 7 ml.

___________________________________________

I really like the packaging. It comes in a nice box inside which hides the smooth tube that reminds me of lip gloss, but all correctors in such packaging remind of the lipgloss is not it? 🙂 Somehow it dosen’t have cheepthat filing  if you know what I mean. You know: D The amount of conceler is 7 ml.

Eveline2

Ingredients

 

 

Texture & Covering

Vrlo je lagane srednje guste teksture . Ovo je mi je dosad najlaganiji korektor kojeg sam isprobala nećete ga niti osjetiti ispod očiju. Vrlo lagano se razmazuje i ne osuši se istog trena pa imate vremena lijepo ga izblendati. Blenda se predivno, i tako dobro osvježi i posvjetli područje ispod očiju. Na fotografijama zbilja  izgleda odlično.

________________________________

It is very light, medium thick texture. This is my far the lightest concealer I’ve tried it, you will not even feel it under your eyes. Very easy to blend and do not dry up immediately, so you have a nice time to blendit well. Amazing brighten under the eyes area. On the photographs really looks great.

Before                                                    After

 

Oduševljena sam njegovom prekrivnom moći. Nisam očekivala da tako lagana tekstura može imati tako dobro prekrivanje. Čitala sam nekoliko recenzija gdje upozoravaju da isušuje okoločno područje. Meni se to nije dogodilo no ja svoje okoločno područje njegujem i jutarnjom i večernjom rutinom pa je moguće da je moje područje oko očiju dobro hidratizirano tako da nemam taj problem. Na slici ispod možete vidjeti kako je super prekrio modricu koju sam dobila svojom šeprtljavosti :D.

_______________________________

I am delighted with its cover power. I did not expect such a light texture can have as good coverage. I read a few reviews where it’s said that dries under eye area. That did not happen with me, but I hydrated my under eye area with morning and evening routine so it is possible that my under eye area are well hydrated so I do not have that problem. In the picture below you can then see how it covered bruise I received because of my clumsynes : D.

 

 

Ne uvlači mi se u borice i ne stvara onaj caky filing, vjerojatno zbog svoje lagane teksture. Nakon što ga setiram traje otprilike 7-8 sati nakon čega malo izblijedi no ne nestaje i još uvijek izgleda svježe.

____________________________________

It dosen’t crease into fine lines and does not create the caky filing, probably because of the light texture. Once it sets last 7-8 hours after that it will little faded but not disappeared and it will still looks fresh.

 

IMG_20160802_195239

Price

Kupila sam ga na sniženju i stajao me 18 kuna, redovna cijena mu je oko 26 kn ako se dobro sjećam.

Na kraju krajeva imam samo dvije riječi za opisati ovaj proizvod. OBOŽAVAM GA!! Omjer i cijene i kvalitete je nevjerojatan. Preporučam ga od srca svima posebno masnokožcima.

____________________________________

I bought it on sale and cost me KN 18, regular price is about KN 26 if I remember correctly.

After all, I have only two words to describe this product. I ADORE HIM!! The ratio of the price and quality is incredible. I recommend it heartily to all, special if you have oily skin.

Kako Vam se sviđa ovaj post? Jeste li isprobali već ovaj korektor? Koji su Vaši dojmovi, pišite mi u komentarima jer bih jako voljela čuti i Vaša mišljenja.

 

How do you like this post? Have you tried already this concealer? What are your impressions, write to me in the comments because I would really like to hear your opinions.

Follow my blog with Bloglovin , Facebook page and  Google +. Thank you so much❤

7 thoughts on “Eveline 2in1 Cover & Illuminating Conceler Review

  1. Ne mogu vjerovati da nesto toliko jefino bude toliko dobro! 😀
    I to su mi najdraži ulovi, najdraži proizvodi.
    Bas si me sada zainteresirala da ga i ja probam, stalno sam na Catrice kamuflazi, ali vec mi je lagano presvijetla u usporedbi s ostatkom lica.

    Like

Leave a Reply

