Monthly Favorites/ July 2016

Hello everyone!

Nakon hirovitog vira sunca, vrućine, kiše pa čak i oluja mjesecu srpanj došao je kraj. Sad već  blogam dva mjeseca pa sam odlučila da je vrijeme za mjesečne favorite. Tako da od danas uvađam i ovu rubriku jer uvijek ću imati nešto divno za podijeliti s Vama.

Ovo su stvarčice koje sam obožavala u mjesecu srpnju, a sigurno ću ih koristiti i dalje.

____________________________________________________________

After  the sun, heat, rain and even storms month of July came to an end. Now I’m blogging two months so I decided it was time for monthly favorites. So from today I add this topic because I will always have something wonderful to share with you 🙂
These are the things that I loved in the month of July, and I will certainly continue to use them .

IMG_20160802_200258

 

Prvo što želim napomenuti jest da sam u mjesecu srpanj poludjela za čišćenjem lica. Opsesivno sam kupovala drogerijske brendove i više se usredotočila na pronalaženje dobrih maski za lice. Tako sam naišla na savršen proizvod za moju jutarnju i večernju rutinu čišćenja lica. Radi se o Clean & Clear Blackhead clearing 2in1 wash & mask. Oduševljena sam ovim proizvodom i definitivno ću raditi recenziju jer nisam vidjela nikakve recenzije o ovom proizvodu.

_________________________________________________________

The first thing I want to mention is that  in the month of July I was crazy for cleaning products. Obsessive I bought drogstore brands and more focused on finding the best face masks. So I came across the perfect product for my morning and evening cleansing routine. It is the Clean & Clear Blackhead clearing 2-in-1 wash & mask. I am thrilled with this product and I will definitely do a review because I did not see any reviews about this product.

 

IMG_20160802_195610

 

Kako tokom ljeta pokušavam stavljati što manje proizvoda a opet ne štedjeti na hidrataciji, koristila sam samo jednu HG kremicu i nikad ju neću prestati koristiti. Radi se naravno o Balea Aqua gel dnevnoj kremici. Namjenjena je suhoj koži, fino hidratizira i brzo se upija.

___________________________________________________________

In the summer I’m trying to put less product, but do not skipp on hydration, I used only one HG face cream and I will never stop using. It is a course of Balea Aqua Gel daily cream. It is designed for dry skin, fine moisturizing and quickly absorbed.

 

balea aqua

 

Totalni sam frik za sjenila i to je moja mogla bih reći najveća slabost. Prošli mjesec obožavala sam Makeup Revolution Mermaids Forever Eyeshadow Palette. Bila mi je savršena za ljetne lookove. Radila sam recenziju za ovu paletu koju možete vidjeti ovdje.

_________________________________________________________

I’m a total freak for eyeshadow paletts and this is my I could say bigest weakness. Last month I adored Makeup Revolution Mermaids Forever Eyeshadow Palette. It’s been perfect for summer look. I’ve done a review of this palette, which you can see here.

packaging85-700x525

 

Otkrila sam i savršeno rumenilo. Nemam nikakve zamjerke i bilo mi je omiljeno rumenilo na dnevnoj bazi. Doslovce sam ga nosila svaki dan. Radi se o Makeup Revolution Matte Blush-Nude o kojem nešto više možete pročitati u mojoj nedavnoj recenziji ako kliknete ovdje.

________________________________________________________

I found the perfect blush. I have no objections and it was a favorite flush on a daily basis. I literally wore it every day. It is a Makeup Revolution Matte Blush Nude on which something more you can read in my recent review by clicking here.

IMG_20160712_090920

 

Obožavala sam Catrice Fine i Prime eye base i Eveline 2u1 korektor i iluminator o kojima radim i recenziju tako da ćete sve moći lijepo pročitati. Korektor i baza jako su me oduševili i bili su moji stalni gosti na licu.

____________________________________________________________

I loved Catrice Fine and Prime eye base and Eveline 2in1 concealer and illuminator of which review you will see soon, so that you will all be able to read my thoughts. Concealer and base are very surprise me and were my regular guests on face.

 

Mala zvijezda ovog posta definitivno je Catrice highlighter iz limitirane kolekcije Sound of Silence. Oduševila sam se svime, pigmentacijom, trajnošću, multitalentom. Recenziju možete pročitati ovdje.

________________________________________________________

Little star of this post definitely is Catrice highlighter from limited collection Sound of Silence. I was delighted with everything, pigmentation, durability, multitalented. Review can be read here.

 

Također sam obožavala Maybelline COLORSHOW lakove za nokte. Stalno sam mijenjala boje ovisno o tome gdje sam išla. Obožavala sam naračastu nijansu baš mi je nekako girly i vrlo nježna i savršena nijansa za ljeto. Lakovi su odlične kvalitete, brzo se suše i postojani su. Ako biste željeli recenziju za njih napišite u komentarima <3.

_______________________________________________________

I also loved Maybelline COLORSHOW nail polish. I kept changing colors depending on where I was going. I loved orange shade it’s kinda girly and very gentle and perfect shade for summer. Nail polishes are excellent quality, quick-drying and longlasting. If you would like a review for them leave me in the comments <3.

 

Nisam pretjerano dobra u opisivanju mirisa, ali ljudi moji ovaj parfem je sve, ali baš sve. Radi se o Gabriela Sabatini parfemu kupljenom u drogeriji. Po slici možete vidjeti da sam fakat pretjerala s njim jer ga imam još jako malo a kupila sam ga prije mjesec i pol :D. Definitivno moj trenutni najdraži miris. Morate isprobati i plus vrlo je povoljan.

__________________________________________________________

I’m not too good at describing the perfume, but hey this scent is everything. It is the Gabriela Sabatini perfume purchased at the drugstore. In the picture you can see that I overreacted  with him because I have very little and I bought it before a month and a half :D. Definitely my current favorite scent. You must try and plus it is very afordable.

IMG_20160802_195019

 

To bi bilo to što se tiče mojih favorita koje sam najviše koristila u mjesecu srpnju. Kako Vam se sviđaju? Jeste li već isprobali neke od njih? Jako bih voljela čuti i Vaša mišljenja stoga se ne ustručavajte i komentirajte do mile volje :).

That was it as far as my favorites that I have most use in the month of July. How do you likeit this products? Did you already use some of them? I would very much like to hear your opinion so do not hesitate and comment 🙂

 

Follow my blog with Bloglovin , Facebook page and  Google +. Thank you so much❤

9 thoughts on “Monthly Favorites/ July 2016

    1. Isprobaj sigurna sam da nećeš požaliti. Slikane su s mobitelom na danjem svijetlu bez blica imam HD kameru pa ako je svijetlo zadovoljavajuće slikice ispadnu ovako super. Hvala ti ❤ Idem pogledati tvoj postić ❤

      Like

  1. Želim MUR Mermaids Forever, a želim i ovaj Catrice Fluid iako za potonjeg znam da ga vrlo vjerojatno više na policama nema nigdje. Jednostavno je prekrasan.
    Kad smo kod maski za lice, a ako ti odgovaraju one koje dubinski čiste kožu, super ti je Schaebens maska sa voćnim kiselinama, tj AHA. 🙂

    Like

  2. Catrice fluid mi je predivan :)))
    Kad ga koristim, imam osjecaj kao da se radi o nekom high end proizvodu 🙂
    Steta sto ga nemaju u stalnoj ponudi…

    Like

Leave a Reply

