Maybelline Vivid Matte Liquid Review

Hello my loved ones!

Dok darivanje još traje kako ne bi bili bez štiva za čitanje  između objave  dobitnika pripremila sam jednu kratku recenziju. Još uvijek možete sudjelovati u darivanju, a pravila i prijavu možete vidjeti ovdje.

Možda neki znaju koji me prate da sam se prijavila na natječaj ‪#‎VIVIDMATTERS‬  i napravila svoj Maybelline VIVID Magazin! Možete osvojiti njihove proizvode pa ako Vas interesira možete se i Vi prijaviti natječaj – još uvijek traje. Moju kreaciju možete vidjeti ovdje i ako Vam se sviđa slobodno kliknite jedan lajk :).

Tako da Vam u duhu natječaja recenziram njihov proizvod, a radi se o Maybelline Vivid Matte tekućim ruževima. Ja sam kupila dvije nijanse koje su mi se najviše svidjele pa ako Vas zanima što mislim o njima samo nastavite čitati.

_____________________________________________

While giveaway is still going on in order that you not be without reading material between the announcement of winners I prepared a short review. You can still participate in the giving, and the rules and the application can see ovdje.

Perhaps some of you who follow me know that I applied for the competition ‪#‎VIVIDMATTERS‬ and made my on Maybelline VIVID Magazine! You can win their products so if you are interested you can also apply, the competition is still going on. My creation you can see here and if you like it feel free to click one like :).

So in the spirit of competition I will  reviewing their product, it is a Maybelline Vivid Matte liquid lipsticks. I bought two shades that I liked the most, so if you’re interested in what I think of them just keep reading.

___________________________________________________

Maybelline Vivid Matte Liquid Lipstick by Color Sensational ($7.99) is range of permanent matte liquid lipsticks available in 10 shades.

Maybelline Vivid Matte Liquid Lipstick by Color Sensational ( 59,99 kn ja sam svoje nijanse uzela na popustu 44,99 kn) rangirani su kao stalna kolekcija mat tekućih ruževa dostupnih u 10 nijansi.

vividnas (2)

 

Maybelline Vivid Matte Liquid comes in a square tube with a flat sponge applicator. I love that square shape looks very elegant.

Maybelline Vivid Matte Liquid dolazi u kvadratnim tubicama sa flat spužvastim aplikatorom. Sviđa mi se ova ambalaža nekako mi djeluje elegantno.

INGREDIENTS: DIMETHICONE BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2 DIISOSTEARYL MALATE DIMETHICONE CROSSPOLYMER HYDROGENATED POLYISOBUTENE PHENYL TRIMETHICONE KAOLIN HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER ISOSTEARYL ISOSTEARATE POLYETHYLENE VINYL DIMETHICONE/METHICONE SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER NYLON-12 PENTYLENE GLYCOL

 

Formula je dosta gusta, kremasta i nanosi se ekstremno lako, mekano gotovo ima baršunasti osjećaj na usnama. Pigmentacija je savršena u samo jednom sloju dobivate visoku pigmentaciju na usnama. Iako bi ovaj tekući ruž trebao imati mat efekt nažalost nema ga, čekala sam otprilike 10-15 min da se osuši međutim osušio se nešto malo na rubovima usana dok je centar ipak ostao onako kremasti pa ga uvijek lako možete nadograditi. Pokazao mi se nosiv otprilike 3-4 sata bez popravka (ovisno o tome što radite -piće, jelo) i boja ostaje svježa bez cracking efekta ili pomicanja s jednog kuta u drugi.

_________________________

Formula is thick, creamy, and applies with a soft, velvety glide on lips. Pigmentation is perfect and applies opaque on a single layer. Although this lipstick should have a matte effect on it does not work, I waited about 10-15 minutes to dry but dried up a little at the edges of the lips while the center still remained as creamy so you can build or reapply easily. I get about three to four hours of wear (depending on what you are doing-drinking, eating) and the color remains very fresh and even without cracking or migrating.

 

 

In the end though, these liquid lipsticks are not promising mat, anyway I think this is an excellent product, perfect pigmentation and beautiful shades. I will definitely buy a few more shade :).

Did you like to try this lipstick? What are your impressions? Write to me in the comments!

That’s all for today, do not forget to apply for gift giving and continue to follow me.

Until the next post I send kisses: *

_____________________________________

Na kraju krajeva iako ovi tekući ruževi nisu obećavajuće mat svejedno mislim da je ovo odličan proizvod, savršene pigmentacije i divnih nijansi. Definitivno ću kupiti još koju nijansu pa nek se nađe :).

 

Jeste li i Vi isprobali ove ruževe? Koji su Vaši dojmovi? Pišite mi u komentarima!

To bi bilo sve za danas, ne zaboravite se prijaviti za darivanje i pratite me i dalje.

Do sljedećeg posta šaljem pusice :*

 

8 thoughts on “Maybelline Vivid Matte Liquid Review

    1. Nijanse su mi predivne, i formula je divna, ali eto nisu mat . pa ako tražiš mat ruževe predlažem ti da isprobaš Sleek Matte Me tekuće ruževe ili možeš pričekati moju sljedeću recenziju koja je trenutno u izradi pa saznati koje polu mat ruževe ja volim 🙂

      Like

Leave a Reply

