5 Products to Try This Summer + First Giveaway (ZATVORENO)

 

Iako se svi veselimo ljetu, kupanju u moru ili bazenima, finom  sunčanju ja ga iskreno najiskrenije don’t like. Ne volim visoke temperature jer je moja koža toliko osjetljiva na UV zrake da doslovno proživljava traume tokom ljeta :D. Uslijed visokih temperatura, obilnog znojenja te veće izloženosti kože sunčevom zračenju, svojoj koži moram pružiti najbolju moguću njegu i zaštitu.

Za ovaj post mi se stoga čini sasvim prikladno podijeliti mojih top 5 proizvoda bez kojih ljeti ne mogu živjeti, a prilično su i jeftini :). Nabrojati ću proizvode namijenjene hidrataciji i čišćenju kože koji me još uvijek nisu iznevjerili 🙂

 

Garnier Pure Active Exfobrusher – Garnier proizvodi za čišćenje lica moj su No.1. bili i vjerojatno će ostati… Ovaj gel za umivanje je moje najveće otkriće… od kad ga koristim lice mi se uistinu odlično pročistilo i nemam neke veće nesavršenosti (vjerujte imala sam ih 😦 ). Odličan je i povrh svega ima neodoljivo nježnu četkicu koja divno obavi svoj posao. Još jedan + što ima efekt hlađenja lica, ljeti mi dođe kao savršeno osvježenje prije spavanja.

Garnier

Aqua gel dnevna krema – Obožavam ovu kremicu od kad je izašla i poharala tržište. Namjenjena je suhoj koži, fino hidratizira i brzo se upija, odlična je matirajuća krema kao podloga za nanošenje pudera. Krema je ugodnog mirisa, svijetlo plave boje i gelaste strukture. Međutim za moju kožu sama nije dovoljno hidratantna, ali ju obožavam nanositi ujutro nakon buđenja jer mi tako divno osvježi lice. Ovu kremu upotpunjavam sa nekoliko noćnih hidratantnih krema.

balea aqua

Cien maske za lice – Povremeno priuštim svojoj koži i dubinsku njegu. Ove maske za lice su odlične za hidrataciju. Nakon njih koža mi je nevjerojatno nahranjena i tako mekanaaa… da ne govorim o cijeni, a iskreno kupila sam ih na blef 🙂 Nisam požalila.

Cien

Balea urea balzam za usne – ovaj proizvod kupila sam prije … otprilike…. ne sjećam se točno, ali dvije – tri godine sigurno. Od tada ga ne ispuštam iz ruku i vjeran mi je prijatelj što se tiće njege usana.

Balea balzam

Balea bodycreme sheabutter – ovo je najdivnija i najmirišljivija krema za tijelo koju sam ikada isprobala. Odlično hidratizira kožu zahvaljujući shea maslacu i arganovom ulju. Ova tubica sadrži 500 ml proizvoda i poprilično dugo mi traje.

balea body

 

Ovo je bilo mojih top 5 proizvoda koji su mi doslovce promijenili životne navike, ako želite dodatnu recenziju na pojedine proizvode recite mi i rado ću ju napraviti za Vas. No to nije sve :D. Željela bih se zahvaliti svima koji su mi pružili tako divnu podršku prilikom kretanja u ove blogerske vode i pokloniti nekome od Vas ovih pet proizvoda. Tehnički ih je 6 pošto su Cien maske u paru :D. Voljela bih da ih mogu svima pokloniti no ipak još nemam tako veliki budžet da bi to mogla 😀

Ako želite da ovih 5 proizvoda stigne na Vašu adresu ovo je ono što morate učiniti:

  1. Napišite u komentaru zašto bi baš Vi voljeli isprobati ove proizvode te navedite ime pod kojim me pratite.
  2. Budite fan moje  facebook stranice i pratite me na Google + (ako dosad još niste)
  3. Podijelite ovo darivanje  na Facebooku (stavite na Public kako bih Vas lakše pronašla i da Vas slučajno ne preskočim :D)

 

Darivanje vrijedi (zasad) samo na području Republike Hrvatske i traje od 30.06.2016. (a.k.a danas :D) do 04.07.2016. Pobjednik/ica birati će se putem random programa, a objava će uslijediti 05.07.2016. Izabrani sretnik mora mi se javiti u roku 48 sati u suprotnom izvlačim novog dobitnika.

To bi bilo sve za danas od mene, šaljem velike pusice i sretno svima koji će se priključiti ovom darivanju.

– – – – – – – –

Izabrana pobjednica je Josipa Čačić Čestitam od srca!

 

10 thoughts on “5 Products to Try This Summer + First Giveaway (ZATVORENO)

  1. Na fbu te pratom kao Lana Gotvald 🙂
    Bas mi se svidaju proizvodi i voljela bi ih osvojiti jer mi upravo sve to i treba. S Baleinom aqua kremicom sam bila jako zadovoljna jer je jedina koja mi bas nahrani kozu, a kako sam na kraju s Avonovom koja mi osobno ne odgovara…ova bi dosla kao narucena 🙂 Cienove proizvode obozavam sve, ali maske jos nisam probala, kao ni Garnierovu cistilicu. Imam problema s kozom, pa bi ova vjerujem odgovarala. Baleine kreme za tijelo su super i toga nikad dosta jer se brzo trosi, labela nemam pa bi takoder dobro doslo.

    :)))) svaka cast i lijepi pozdrav 💟💟💟

    Liked by 1 person

  2. Sup darivanje 😀
    Mislim da bi mi Garnier Pure Active Exfobrusher odgovarao,zato što ima malo problematičniji ten i sigurno bi pomogao da se lice pročisti.
    Aqua gel dnevna krema bi bila pun pogodak za moji mješovitu kožu.
    Cien maske za lice,hidratacija uvijek dobro dođe, da povrati licu dubinske njege.
    Balea urea balzam za usne,volim mackati svoje usne,a ovaj balzam još nisam isprobala.
    Balea bodycreme sheabutter,obožavam kad se namažem tijelo,a ono predivno miriše,a uz to i njeguje.
    Ako osvojim nagradu,ovo će biti rođendanski poklon samoj sebi,rođendan mi je 18.7. 😉 :-*
    Pratim te pod imenom Ana Mandić

    Liked by 1 person

  3. Volim Baleine proizvode i voljela bih osvojiti jer – toga nikad dosta! 😀 Sve ovo je prijeko potrebno, voljela bih probati Garnierov proizvod za čišćenje lica, jednostavno nikada ne uzmem pravi i nadam se da je ovaj PRAVI 🙂
    Čitam tvoj blog redovito i napreduješ i baš mi je drago zbog tebe, nadam se da ću čitati još puno tvojih posteva ❤

    Pratim te pod imenom Ema Bago ❤

    Like

  4. Hallo Tina!
    Balea mi je omiljena drogerijska marka a ovu bodycreme sa sheabutter obožavam i ja, super mi je kad imam osjećaj da mi je koža suha. Ovaj Garnier ExfoBrusher bi baš voljela probati jer se još uvijek mučim sa nepravilnostima, aknama i proširenim porama na licu, a dosad još nisam pronašla proizvod s kojim bi 100% bila zadovoljna. Pošto ovih dana tražim neki novi balsam za usne jer sa Labellom nikako nisam zadovoljna probat ću baš ovaj Balea urea balsam za usne kad sljedeći put odem do Dm-a.
    Pratim na Facebooku (Karolina Kovac) i Google+ (Ivana Ivy).

    Like

  5. Pratim te pod imenom Josipa Čačić.
    Oduvijek sam voljela preparativnu kozmetiku i oduvijek volim kremice, pilinge, gelove itd. Od ovih proizvoda sam probala Garnier i bio mi je super dok ostale nisam i jako me zanimaju. Svi proizvodi su divni i ovo darivanje je divno. Želim ti puno sreće u radu i uspjehu i da followera bude i puno više 🙂

    Like

  6. Divno darivanje! Željela bih ove proizvode jer ih do sada nisam isprobala. S obzirom da ih Vi preporučujete sigurno su super. Pozdrav,
    Ane Saric : fb

    Like

  7. Hvala za giveaway! Proizvodi mi se veoma dopadaju i jako volim Balea proizvode. Ove proizvode voljela bih osvojiti jer sam se uvjerila u kvalitetu Balea i Cien proizvoda a Garnier Pure Active Exfobrusher nisam nikada koristila i uvjerena sam da bi mi se veoma svidio i odgovarao mojoj mješovitoj koži!
    FB: Jelena Kovačević

    Like

  8. Hy super ti darivanje. Nije potrebno puno da razveseliš nekoga, mislim da bi i samo jedan proizvod od tih bio dovoljan da usrećiš neku od nas.
    Od svih proizvoda koje si navela ni jedna nisam probala, no voljela bi. Garnier čistilica bi mi sigurno dobro došla pošto imam užasno masno čelo i baš me zanima kako ta četkica djeluje. Balea Aqua kremu nisam probala iako mi je je bila na popisu, probala sam aqua serum i nije mi baš odgovarao, no dala bi im drugu šansu. Maske za lice nisam koristila do ovog proljeća, kozmetičarka rekla da bi mogla kupiti i stavljati si, da malo nahranim i hidratiziram lice – a ja samo očistim s gelom i to je to. Balzam za usne nisam isprobala, no tko ne bi volio imati ovako malu mazalicu za usne u svaku torbicu bi mi stalo. Maslac za tijelo mmm, proizvod koji volim no od Balea nisam probala..
    Pratim te i rado ću pročitati još koju tvoju recenziju. Sretno u tipkanju i pisanju.
    Fb: Tatjana Tisaj

    Like

Leave a Reply

