Hello to the beatuy!

 

Dobro došli na moj beauty blog! Jako sam uzbuđena jer o otvaranju vlastitog bloga razmišljam već poduže vrijeme. Obožavam beauty tutoriale, savjete i još svašta nešto pa sam odlučila svoj hobi podijeliti i s ostatkom svijeta 😀 . Nadam se da ću Vam pomoći sa svojim savjetima, mišljenjima i tutorialima na temelju svojeg samoukog iskustva. Nadam se da ćete uživati u mojim postovima isto koliko ću i ja uživati radeći ih za Vas. Priduživanje našoj kreativnoj blogosferi upravo mi uzrokuje leptiriće u trbuhu (hopless romantic ) … Šaljem budućim čitateljima ogromne pusice i zagrljaje.

Naopomena: pošto imam razne posjete iz drugih država staviti ću i prijevod kako bi ostali posjetitelji mogli razumijeti o čemu pišem.

Welcome to my beauty blog! I’m excited about opening my own blog becose I’m thinking of this for a long time. I love beauty tutorials, tips and a lot more, so I decided to share my hobby with the rest of the world: D. I hope I can help you with same tips, opinions and tutorials based on my self-taught experience. I hope you enjoy my posts as much as I will enjoy doing them for you. Association to our creative blogosphere just now causes me butterflies in my stomach (hopless romantic) … I’m sending future readers huge kisses and hugs.

…. So let’s get started 😉 …

 

Leave a Reply

